fredag 20 februari 2015

Föräldraledighet

Tack för mig på ett tag

Idag lämnar jag, Karin Anderö, över projektets stafettpinne till Maksim Pettersson Löfgren. Han kommer att ersätta mig som projektledare för Nordic Taste & Flavour Centre under tiden då jag är föräldraledig.
Verksamheten kommer självklart fortgå som vanligt och jag kan lova att det är mycket spännande som händer framöver. Inte minst utbildningen "Smaka på kemi", här på SP Food and Bioscience den 3 juni, information kommer inom kort, samt kursen "Smak och sensorik" (7,5 hp) som vi arrangerar tillsammans med Göteborgs Universitet under hösten 2015.

Har du läst det senaste numret av Livsmedel i Fokus? Där kan du läsa en intressant artikel om Nordic Taste & Flavour Centre och vad vi sysslar med. "Smaken måste lyftas", helt klart!

Njut av mat, prata smak och må gott så ses vi till hösten!

Hälsningar
Karin Anderö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar